torsdag 4 mars 2010

Absolut kurant

11 kommentarer:

Anjas Hill 4 mars 2010 kl. 12:12  

Det går ju inte att argumentera emot....;))!
Denna bildfrekvens (eller vad det heter på 'korrektska')är som en svepande inblick - så där när man passerar något och slänger en blick in! Så duktig du är Karin!/Anja

Karins fotoblogg 4 mars 2010 kl. 12:13  

Snygga bilder som jag blir nyfiken på! Tänk att nästan varje gång jag ser eller gör en bild svartvit så slås jag av hur himla snyggt det är!

Kram!

Karin A 4 mars 2010 kl. 12:15  

Tack Anja och Karin! Kul att ni gillar bilderna. :) Dessa är tagna på det klassiska Göteborgsfiket Evas Paley. :) Jag känner inte mannen och kvinnan på bilden...

Tack igen!

Hannele på Hisingen 4 mars 2010 kl. 12:46  

Spännande.

rosenskära 4 mars 2010 kl. 17:04  

Det känns lite kontinentalt om bilderna! Evas Paley var lääänge sen!

Kram
L

Photos by Storm 4 mars 2010 kl. 19:37  

Jättefina bilder som inspirerar mig mycket. Perfekt i svartvitt/Kram Lis

Marina 4 mars 2010 kl. 21:19  

Absolut kurant tillverkas några km fårn mitt hus bara! Kram!

Glädjekällans Trädgårdsblogg 5 mars 2010 kl. 19:14  

Snyggt med svartvitt. Tycker ofta att det är vackrare än med färgbilder.
Trevlig helg och hoppas ni får en rolig stund på Trädgårdsföreningen i morgon.
Birgitta

Anonym 6 mars 2010 kl. 15:46  

åhh... vilken underbar sida du har!
Vilka bilder! Såå vackert! Du är verkligen duktig!

Tack för din goa kommentar inne hos mig, blev så glad!

Nu ska jag kika vidare på din fina sida!
Skön kväll!

Karin Wijk 6 mars 2010 kl. 18:29  

Vilka fina miljöbilder! Blir nyfiken på vart det är? Ser lite osvenskt ut på något sätt, men Absolut kurant säger motsatsen ;-)/ Trevlig helg! / Karin

Lilla huset på prärien 7 mars 2010 kl. 07:08  

underbart! gud så länge sedan jag var på puben... saknar lite den atmosfären ibland.

tåget - det köper du nog i lite "modernare" leksaksbutiker. oftast lite mindre sådana som finns i city eller liknande. jag har inte sett sådana på de stora leksaksbutikerna.
det finns olika modeller - med paket, med djur osv. :)

kram jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP