torsdag 23 september 2010

Lilla L


Nu är bilderna på L nästan klara för "leverans" och tur är väl det för i helgen väntar ett nytt spännande fotouppdrag. Det har inte varit lätt att välja ut bilder bland alla de jag tog men ovan ett litet urval. Vilken gillar ni bäst?

I'm soon ready to deliver the pics from the photo shoot with L and that's good because I have new exciting photo shoots to come. It was so hard to choose between the pics I took but here you have a few. Which one do you prefer?  

13 kommentarer:

Moa 23 september 2010 kl. 20:46  

Meeen, vilka söta bilder! Jag gillar alla, men den nedersta är verkligen bedårande med den lilla hoptryckta munnen :)

Hoppas du får en fin fredag!

Kram/Moa

Lotta 8`) 23 september 2010 kl. 21:13  

Ja, helt ljuvliga bilder, I ♥ !

Vad duktig du är med kameran Karin :)

Spännande med dina fotouppdrag, undra hur det gick med det, du berättade om när vi var på Österlen, eller är det, det uppdraget det är dags för nu?! Spännande och lycka till!

Kram ♥

Karin Wijk 23 september 2010 kl. 21:44  

Riktigt bra bilder allihopa!! Mina favoriter blir nog de två första i svartvit och den sista. Så liten och skör men samtidigt så trygg och varm, underbara bilder på lilla L.
Lycka till på lördag! Jag hoppas också på bra väder då...ska också fotografera ett bröllop (snart börjar det väl pirra igen). Vi får tänka på varann ;-) Dessutom är det min födelsedag, så det vore ju skönt att kunna pusta ut i vackert väder och kanske äta lite tårta :-) / Kram

Georgianna 24 september 2010 kl. 04:13  

Karin, these are so special! So serene and beautiful. My favorites are #2, #3 and #5. I can't wait to see what other projects you are working on! Thanks for your visits and sweet comments – have a fantastic weekend! p. s. isn't that a coincidence about the hydrangea? :)

pudelflicka 24 september 2010 kl. 08:26  

Vilka underbara bilder. Alla är fina tycker jag.
Kram Hedvig

Petra 24 september 2010 kl. 09:23  

Åååååå, jag gillar allihop - men jag har nog svårt att vara särskilt objektiv... ;)

KRAM!

Glädjekällans Trädgårdsblogg 24 september 2010 kl. 09:32  

Fina bilder Karin. Du kan det där med att fotografera.
Rosen heter The Alexandra Rose.
Trevlig helg
Birgitta

Solveig 24 september 2010 kl. 10:10  

Jättefina bilder Karin! Du har verkligen lyckats fånga den söta babystämningen både när det gäller komposition, men också med din subtila redigering! Vackert! Jag fastnade för den sista bilden, men alla bilderna är jättefina!
Ps! Har du använt något actionprogram eller har du något eget recept att dela med dig? Kram

Ingen vanlig dag 24 september 2010 kl. 22:17  

Alla är ju underbara! Jag älskar barn/bebisfötter så den med de små fossingarna var bedårande tycker jag.

/Kristina

Moa 25 september 2010 kl. 18:57  

Så många fina bilder Karin på lilla L.. ljuvligt och mycket svårt att välja.. gillar den svartvita när hon sover med handen under kinden.. den är väl nästan samma som den nedersta.. eller den under de svartvita där hon ligger på mage o tittar.. men som sagt alla är så fina, du är väldigt duktig med kameran o kan tänka att just att välja ut en serie är svårt.. för tyckandet är ju så individuellt.. =). kram och ha en härlig helg/Monica

Camilla Alvén 28 september 2010 kl. 11:51  

Härligt Karin!
Nr 2 blir mina favoriter.
Ha det bra
Kram

Photos by Storm 1 oktober 2010 kl. 19:41  

Underbara bilder. Jag känner både doft och smak av bebis ända hit. Ha en skön helg/Kram

Anonym 13 mars 2011 kl. 21:52  

Underbara bilder på lilla L. De är så vackra alla bilder...jag njuter...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP