onsdag 27 juli 2011

Några detaljer i svart...

Då var jag hemma igen efter tre dagar i Litauen. Jag har inte hunnit smälta alla intryck ännu men lovar bilder framöver. Den här gången packas väskorna knappt upp för snart är det dags för nästa tur (norröver). Under mina första semesterveckor passade jag på att fixa med ett antal små projekt hemma. Gardiner har kommit upp i sovrummet (vilken skillnad det blev!) och det enda jag funderar över är varför det dröjde så lång tid innan jag fick tummen ur och hängde upp dem. Nu tänker jag ta tag i ytterligare ett gardinprojekt och funderar som bäst på tyg till de hissgardiner till köket som jag planerar att sy.

Dessutom ska jag sätta upp "konsten" som jag skrev om i det här inlägget. Jag har skaffat ramar till alla bilder och väntar nu på beställda passepartout(er), som jag ska hämta imorgon.. :) Jag lär få anledning att återkomma längre fram när det gäller min tavelvägg. Dessutom har jag införskaffat lite fler detaljer i svart, såsom kudden nedan och vinstället från Åhléns...


Home again after three days in Lithuania. I'm sure I'll share a few pics here later on. But I won't be home for long, I'm just re-packing the bags. During the holidays I've been trying to finish several small projects at home. I now have new curtains in the bedroom and I'm thinking about sewing new ones for the kitchen. I'm also planning a wall with different kind of art; photographs, paintings and illustrations. I have frames for all images and are waiting for the passe-partouts to be made. :) I have also purchased a few more details in black...

5 kommentarer:

Fröken Fräken 27 juli 2011 kl. 22:17  

Ah! Härligt med både lite resande och olika projekt! Det grejas för fullt med gardiner här med, lyckades fynda ett helt underbart tyg från Ralph Lauren idag :-)

Moa 28 juli 2011 kl. 00:24  

Snygga detaljer! Gardiner kan verkligen göra stor skillnad, jag blev så nöjd när jag bytte gardiner i vardagsrummet - det kan helt ändra tonen i rummet :)

Det låter spännande med tavelväggen, du får visa fler bilder senare!

Du verkar ha varit på en massa trevliga resor under din semester, ser fram emot bilder :)

Kram Moa

Yvonne - Frl. Klein 28 juli 2011 kl. 07:22  

Liebe Karin,
ich bin schon gespannt auf Deine Projekte! Das wird alles bestimmt sehr schön aussehen!
Viele liebe Grüße,
Yvonne

Camilla Alvén 28 juli 2011 kl. 14:35  

Det låter spännande med en tavelvägg och du, så snygga visitkort!!!

Ha det bra
Kram

Ninni 28 juli 2011 kl. 22:46  

Visst är det roligt att hinna med att göra allt som man tänkt men inte "hunnit"...:)
Vilka snygga visitkort du låtot trycka. Jag har sett dem tidigare och ska nog komma till skott snart, både till maken och till mig själv.
Ha en fortsatt skön semester!
Kram NInni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP