torsdag 6 oktober 2011

Somerset Life

20111006_1




Tidigare i år blev jag kontaktad av en redaktör på den amerikanska tidningen/magasinet Somerset Life, som ville publicera en av mina bilder i tidningen. Smickrande och fantastiskt kul att de hittat just min bild. Det gick ett tag och jag tänkte inte så mycket mer på det förrän häromdagen då numret där min bild är med landade i brevlådan. Och vilken tur att det gjorde det! Annars hade jag ju missat det hela. Den finfina pysseltidningen går nämligen (tyvärr!) inte att köpa här i Sverige. Tråkigt nog. Det visade sig nämligen att den är otroligt inspirerande och vacker. Den som bara vill titta lite i tidningen kan göra det här. Och bilden, ja den ser ni ovan och givetvis går den att köpa i min Etsy-shop.

Earlier this year I was contacted by one of the editors on the magazine Somerset Life. They wanted to publish my picture in this beautiful and absolutely inspiring magazine. I didn't think that much more about it until the other day (I didn't know in which issue it would be) when I found the issue in the mail. Since you can't buy the magazine here in Sweden I was very happy to get a copy sent to me. The magazine is truly wonderful and  filled with creativity. I'm so grateful! You can see my picture above, which is also available in my Etsy-shop.

14 kommentarer:

Lotta 8`) 6 oktober 2011 kl. 08:29  

Grattis Karin - så roligt! Dina bilder är så fina, så det var verkligen på tiden att fler än vi bloggare får upp ögonen för dem :)
Ha en bra dag, kram ♥

Yvonne - Frl. Klein 6 oktober 2011 kl. 08:57  

Ich gratuliere Dir liebe Karin.
Das ist ja toll!
Liebe Grüße,
Yvonne

Annelie 6 oktober 2011 kl. 09:09  

Åh gud vad roligt! Och vilken tur att de skickade ett nummer till dig. Stod ditt namn vid bilden de publicerade? Om jag hör om någon som ska till USA den närmaste tiden ska jag be dem köpa ett ex till mig.

millandante 6 oktober 2011 kl. 09:51  

Jag förstår att de ville låna bilder av dig!! GRATTIS!! Så himla roligt:) Jag tycker minsann de skulle skicka en tidning till alla som älskar dina bilder, eller hur?!;)
Jag läser ikapp och NJUTER av dina bilder, så är det!

KRAM

Lotta MayaLee Photography 6 oktober 2011 kl. 09:53  

Grattis Karin! Vad kul! Jag ska också bli publicerad i ett par tidningar, men jag vågar inte riktigt tro på det förens jag håller tidningarna i min hand! ;-)

Kram Lotta

Georgianna 6 oktober 2011 kl. 11:25  

Congratulations, Karin! So well deserved and I'm glad you have a copy to enjoy. It's a wonderful publication! xoxo

Att vara någons fru 6 oktober 2011 kl. 13:42  

Men dundergrattis! Wow!! Drick lite skumpa eller ät choklad!

Maria Trulsson 6 oktober 2011 kl. 19:07  

Du är så fantastiskt duktig Karin!

Stor grattiskram!
/Maria

Moa 7 oktober 2011 kl. 19:50  

Åh.. jättegrattis så roligt för dig och jag förstår att de vill ha dina fina bilder för de är ljuvligt vackra. Den tidningen ser ju hur fin ut som helst.. ska kika vidare på sidan du länkat.. ha en härlig och fin helg..monica

Anonym 8 oktober 2011 kl. 19:54  

Oh men vad roligt! Grattis! Bilden är underbar, förstår att de ville ha den. Kul att de skickade en tidning, men det var kanske det som var betalningen? Antar att det är svårt att få betalt för bilder... Kanske skulle be min syster köpa tidningen, om den finns i England?

Kram!

Anonym 8 oktober 2011 kl. 22:21  

Så goa ljusa bilder

LissenTo 9 oktober 2011 kl. 18:30  

Stort GRATTIS Karin, jätteroligt att bli uppmärksammad på det sättet och du tar så ljuvliga bilder. En inspirationskälla för mej.

Därför har jag sedan länge följt dej på bloglovin

Kram Lissen

Anne 9 oktober 2011 kl. 21:13  

Cool! Congrats!!

Hem och Lycka 10 oktober 2011 kl. 11:44  

Å vad skoj, grattis! kram Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP