tisdag 1 november 2011

Yellow times...

Det är mycket gult nu....


20111101


Alla underbara höstlöv som virvlar från träd till mark.


The gorgeous leaves covering the trees and the ground. 



20111101_blogg3

Tröjan från H&M som jag kommer att bo i i höst. Fynd!
(Jodå, det är  jag som för ovanlighets skull kan skymtas lite på bild...)


The yellow color is every where now...me in my new yellow pullover from H&M - I love it!

20111101_blogg3
Oscar Wilde

En självklarhet kanske, men bra att påminna sig själv om det ibland.


An axiom for sure, but one could always need a reminder.


14 kommentarer:

ally 1 november 2011 kl. 22:21  

I think that's Dr Suess - love it!!
Beautiful sunny yellows Karin

LissenTo 1 november 2011 kl. 22:46  

Ljuvliga klargula blad och finväder.

Anar en väldigt fin tjej, där bakom kameran.
Blir sugen på en solgul tröja jag också :-)

Fikat toscakaka med vänner och visat alla bilder från vandringen. Dessutom klippt håret. En bra dag.

Ha en fin dag imorgon. // Kram Lissen

Anne 1 november 2011 kl. 23:36  

lovely yellows!

Katy Noelle 2 november 2011 kl. 00:15  

hello, Karin A! I have been enjoying your photos on flickr for a while, now, and, then, realized that you, too, have a blog - hooray! So, here I am, looking forward to even more of the refreshment and inspiration that I've already been enjoying for several months, now!=]

Katy Noelle

Annelie Esséus 2 november 2011 kl. 08:23  

Och den som sa att gult var fult vet inte vad han pratar om. Jag ÄLSKAR gult!

Solveig 2 november 2011 kl. 11:31  

Ja, gult är fint! Och gula höstlöv i synnerhet! Läste om din flickr kontakt...man kanske skulle kunna få lite privatlektioner i hur man marknadsför sig på flickr? Jag använder bara flickr för att lägga upp bloggbilder.
Kram ha det bra!

Marina 2 november 2011 kl. 18:24  

Jaha, där hamnade fina du också på en bild, lite av dig i alla fall.
Jo, det är en hel del gult nu och jag gillar ju inte gult så mycket egentligen men denna höstgula färgen gillar jag.

Bra det där i sista rutan.

Kram!

Yvonne - Frl. Klein 2 november 2011 kl. 21:00  

Wunderschöne Bilder!
ICh liebe den Herbst!
Liebe Grüße
Yvonne

FO - 2 2 november 2011 kl. 22:32  

Gullgult...
Veldig vakkert!

... og en fin påminnelse!

Diana 3 november 2011 kl. 21:48  

Hösten är både vacker och lite sorglig. Min vinst kom idag, helt underbara bilder! Tack så mycket!

Moa 4 november 2011 kl. 10:29  

Underbara bilder.. och en fin färg.. som jag förövrigt känner igen.. *ler*.. dottern älskar den nyansen oxå. Ha en fin o härlig helg/Moa

Camilla Alvén 4 november 2011 kl. 13:16  

Härligt!!!

Ha en skön helg
Kram

Karin Wijk 4 november 2011 kl. 15:56  

Å vilken värme som strålar från den första bilden...och sen fortsätter det bara :-) Och jag kan inte instämma mer, bra att påminna sig om att vara sig själv. Tack! Trevlig helg. / Kram

Georgianna 7 november 2011 kl. 20:49  

It's the one color that can be so uplifting during autumn! I love that self portrait of you – darling, Karin!

Well, I'm back from the sunshine and trying to get used to the cooler, darker days. This bright post definitely helps!

Have a great week. xo – g

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP