tisdag 17 januari 2012

Inspiration just nu



Det flödar av trendrapporter och inspirationsinlägg just nu. Härligt! För egen del dras jag mot det enkla svarta och vita efter jul (pasteller lyser konstigt nog med sin fråvaro än så länge men det kommer nog när vårlängtan blir för stor!). Till exempel mjukare svart (kol?) och grafiska mönster. Det är min inspiration just nu. Sugen på att bli härligt (inrednings)inspirerad? Kolla in fina Weronicas härliga inspirationsinlägg för 2012 här!

Apropå inspiration; nu har jag slutligen anslutit mig till Pinterest, som verkar vara ett fantastiskt smidigt sätt att samla inspiration på. Finns du också där? Ha en härlig tisdag!

There are a lot of trend reports and inspiration posts at the moment. Wonderful! My inspiration at the moment is soft black tones (kohl) and graphical patterns (I guess I'll be more into pastels when spring is closer/start longing for spring). Speaking of inspiration. I'm finally on Pinterest. Are you there? Have a lovely Tuesday!

11 kommentarer:

Karins fotoblogg 17 januari 2012 kl. 13:24  

Åh, vad du är bra på att göra och fota stilleben! Vackert, vackert!

Ha det gott, kram!

Katy Noelle 17 januari 2012 kl. 17:17  

All that I know is that, the moment I opened this post, I had an urge to grab my camera. The simplest form of inspiration! =]

annixen. 17 januari 2012 kl. 22:36  

Snygga bilder (som vanligt). Fina svarta pennor.

Jag följer dig nu på Pinterest! :)

Georgianna 18 januari 2012 kl. 04:12  

Beautiful, Karin! I love the uniform color of the kohl pencils and the decorated binder clips. Very inspiring!

Oh, I just got on Pinterest (georgiannalane) but I haven't pinned anything yet. :)

xo – g

mariaemb. 18 januari 2012 kl. 08:31  

Absolut, pinterest är ett bra sätt att samla inspiration på. Enkelt. Jag följer dig nu!

Fin dag!
Kram

Anonym 18 januari 2012 kl. 13:40  

Åh, underbara foton! Jag älskar pappersvaror och du har samlat ihop mycket fina färger. Jag håller med om att pasteller känns lite för vårigt just nu, men snart kommer de :)

Ha en fin onsdag!
Kram Moa

Fröken Fräken 19 januari 2012 kl. 19:12  

Alltså, jag är inspirerad av allt möjligt nu! Så många olika idéer att jag inte vet var jag ska börja. Också ett angenämt bekymmer...

Att vara någons fru 19 januari 2012 kl. 19:20  

Dina bilder inspirerar! Till tusan!

Graadskan 20 januari 2012 kl. 10:21  

Åh, jag hittade just hit och jag ÄLSKAR dina bilder! Vilken känsla du har för fotografering!
Jag blir grymt inspirerad och vill lämna jobbet och åka hem till min kamera omedelbart... ;)

Såg dessutom att du varit på Irland i somras. Maken och jag ska åka dit och fira vår 10-åriga bröllopsdag. Har planerat in ett besök i Galway och det låter på dig som att det är mysigt?

Jag måste kika runt lite mer nu!
Vi ses snart igen!

Kram Camilla

Anna/Rackarungar 21 januari 2012 kl. 16:16  

Åh vilka fina bilder. Följer dig på Pinterest nu.
Tack för gullig kommentar inne hos mig, gjorde mig väldigt glad. Ha en fin lördag. Kram Anna

LissenTo 23 januari 2012 kl. 16:25  

Vilken fin inspiration, du visar. Hittade inte var man kan ansluta sig, följer gärna duktiga du!

Kram Lissen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP