tisdag 8 maj 2012

Bloggforum 2012


Körsbärsblommorna får vänta - första måste jag dela med mig av några bilder och intryck från de senaste dagarnas inspirerande bloggforum. Bakom arrangemanget, som gick av stapeln på (Göteborgs senaste och säkerligen mest omtalade designhotell) Clarion Post, stod Frida på Trendenser och Milk.
 
Under de två dagarna fick vi lyssna till en blandad skara av talare såsom Karin Adelsköld/Lilla gumman (för övrig årets kvinnliga komiker 2011 - så rolig!), Underbara Clara, Monika Ahlberg (vars kokböcker fyller min bokhylla!), forskaren Anna-Karin Nyberg och Isabella  Lövengrip (jag hade aldrig trott att jag skulle nämna Blondinbella på min blogg men precis som många andra fick jag en hel fördomar krossade!). 

Även om talarna hade olika bakgrund/utgångspunkt var deras budskap förvånansvärt lika. Det pratades om passion, glädje, mod/att våga vara obekväm och självförtroende. När det gäller bloggandet men också för de som vill göra något mer av sitt intresse. Förutom intressanta föredrag bjöd dagarna på möten med många härliga människor och nya bloggbekantskaper. Jag är helt övertygad om att vi alla som fick vara med nu är fulltankade med idéer och inspiration!  

During the last couple of days I've attended a blog event here in Gothenburg. It was truly inspirational. The last three pictures show the hotel where it all took place.

3 kommentarer:

design elements 9 maj 2012 kl. 08:05  

wonderful to see

Marina 9 maj 2012 kl. 18:31  

Åh va spännande! Det är nackdelen med att bo en bra bit från en storstad - sådant händer inte här.

Kramar

Birgit 11 maj 2012 kl. 21:17  

Vad kul, var du där! Läste om det i tidningen.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP