torsdag 1 november 2012

Fabriken: färg



Man ska aldrig säga aldrig. Speciellt inte när det gäller färg. Det här inlägget blir en hyllning till några färger jag aldrig trodde skulle komma in i till mitt annars så neutrala (svart-vita) hem: gult, rött, orange och laxrosa. Kika in hos Fabriken för fler färg(glada) inlägg. Fin helg allesammans!

Yellow, red, orange and (salomon)pink are all colours that I thought I'd never bring into my home. But one should never say never, especially when it comes to colour. :) Happy weekend everyone!

7 kommentarer:

Lotta ♥ ohlovely.se 2 november 2012 kl. 07:41  

Åh, så fint! Stort gilla på det. Ibland smyger lite orange in sig hör med. Och senapsgult. :)

Marina 2 november 2012 kl. 09:21  

Jättefint! Jag gillar också naturnära och lugna färger som trä, vitt och svart men små klickar i färg brukar ändå göra sig bra.

Kram

Fröken Fräken 3 november 2012 kl. 10:01  

Nå precis! Jag har ju plötsligt börjat gilla orange och gult vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra! Man får väl passa sig så att man inte sätter upp svampmålade terracottatapeter snart...

Katy Noelle 3 november 2012 kl. 17:02  

The color is, indeed, enchanting! Very subtly put together. You know how much I love color? These do make me smile!!! =]

xxo

LOVE that teacup!!!!!

CreandoPhoto 4 november 2012 kl. 06:41  

Så jättefina bilder igen! :)

Kramar

Katy Noelle 10 november 2012 kl. 03:29  

psst! I still love these autumny colored posts! Thought I'd say it again. =]

LissenTo 16 november 2012 kl. 14:55  

Visst är det underbart att man kan ändra sig. Vad vet man vad man kanske gillar nästa år ............

Kram Lissen

Ps Har du gjort kudden längst ner till höger Ds

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP