söndag 2 december 2012

Moodboard - november/december



Så var det dags för ett inlägg om månadens moodboard igen, bättre sent än aldrig. Stora delar av Sverige är snötäckt, här är det dock bara kallt och klart. Riktig advensstämning och till veckan kommer snön kanske även hit. :-)

Vill du också skapa mood boards? Du väljer själv helt fritt hur du arrangerar och fotograferar. Lämna en kommentar till det här inlägget så länkar jag tillbaka din blogg.Vi skapar moodboards varje månad: Karin A fotografi, Everyday miracles, Roses and stuff, LissenTo,





Trevlig första advent!



It's time for mood boards again! Here it's really cold but yet no snow (most of the country is covered in snow though).

Do you want join in and create your own mood boards? You choose how to arrange and photograph. Leave a comment on this post and I'll link back your blog. We create monthly mood boards: Karin A photography, Everyday miracles, Roses and stuff, LissenTo,

Have a lovely Advent Sunday!

10 kommentarer:

ally 2 december 2012 kl. 12:08  

Love the feel of these Karin - especially the top one with those cosy gloves!
Our food would be similar but our leaves are all green and vibrant!
x

Petra / Popetotrora 2 december 2012 kl. 12:30  

Vad fint du gjort! Ha en mysig första advent!!

Lotta 2 december 2012 kl. 20:49  

Så fint med både jul och vinterkänsla!
Jag har inte hunnit göra någon idag men jag hoppas få till en i morron.
Må så gott!
Kram Lotta

Lotta 8`) 2 december 2012 kl. 22:30  

Trevlig advent på dig med Karin! Just det, moodboard... det hade jag nästan glömt, hade ju fullt upp med ljusstakar, slingor och stickning :) men får se om jag får till en dag med bra ljus efter jobbet.

Jättefint inlägg i Fabriken, duktiga du! Roligt att du är så kreativ. Ha en bra vecka, kram ♥

Ai 3 december 2012 kl. 03:40  

So beautiful Karin! I am so bad with blogging these days, spending all my time on Instagram! I will have to make a mood board with my Instagram photos (a moodstagram?)

LissenTo 3 december 2012 kl. 09:39  

Så fint sammansatt moodboard, vilsammt harmoniskt att titta på. Ja vackert, helt enkelt.

Kram och ha en fin vecka.

Nu är mitt moodboard "uppe"!

LissenTo 3 december 2012 kl. 09:40  

Vilsamt, ska det stå ............

Anna/Rackarungar 3 december 2012 kl. 10:50  

Så fantastiskt vackert.
jag får inte ihop det. Usch, känner att det här med planeringen inte riktigt gick ihop. Var november extremt kort i år eller? Brukar ju vara en långsam månad. Vad hände?... Jag kmmer igen.

Kram!

Fröken Fräken 3 december 2012 kl. 20:41  

Och den där sista bilden bara osade julstämning! Påminner mig dessutom att jag igen glömde köpa pepparkaksdeg till mitt nästa pyssel...

Georgianna 9 december 2012 kl. 19:26  

That image of the faded, fallen leaves really grabbed me, Karin. What a gorgeous image that captures the transition of autumn to winter.

So happy you are enjoying your new camera, too!

xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP