lördag 8 december 2012

Relaxing Saturday





Vilken härlig dag - ett nytt nummre av vackraste Kinfolk (missa inte den fina julfilmen), gott kaffe smaksatt med kardemumma och strålande sol. Nu ska jag ägna mig åt lite papperspyssel och därefter blir det en promenad i det vackra vädret. Fin lördag allesammans!

What a lovely day - a new volume of the beautiful Kinfolk (don't miss the lovely film), good coffee (with cardamom) and sunshine. My plans for the day include some paper crafts and a walk in the winter wonderland. Have a lovely Saturday!

5 kommentarer:

Moa 8 december 2012 kl. 16:31  

Låter som en härlig lördag! Hoppas det blir en bra dag! :)

Kram Moa

CreandoPhoto 9 december 2012 kl. 01:11  

Den där ska man ha har jag förstått. Kinfolk. Vad är det i den? Foton? På vad?

Hoppas du fick en underbar vinterdag!

Camilla Alvén 10 december 2012 kl. 13:25  

Det magasinet har jag aldrig sett men så bor jag ju på landet också...Vad är det för innehåll i den?
Ha det bra
Kram

Fröken Fräken 13 december 2012 kl. 21:19  

Tänk, bara en fredag att klara av så är det härlig lördag igen! Hurra!

Karin A 16 december 2012 kl. 09:35  

Creando and Camilla - det känns som ett mellanting mellan en tidning och fotobok. Många fina bilder som skildrar (små) möten och måltider människor emellan. Poetiskt, vackert och väldigt inspirerande!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP