torsdag 10 januari 2013

Fabriken - favorit i repris


Fabriken inleder året med favorit i repris och jag har bläddrat tillbaka nästan två år i arkivet. Inte lätt att välja en favorit - så många teman jag gillar men valet föll till slut på något som känns aktuellt. Jag är sugen på att fixa till min datorhörna. Ordna upp i bokhyllan som står bredvid, kanske få till den där anslagstavlan jag redan då funderade kring och sätta upp lite vårliga bilder som kan ge lite färg.

Bilderna är tagna före det jag skaffade min stationära iMac. Även om jag gillar den mycket så såg det ju betydligt nättare ut med en liten bärbar dator. Klicka er nu vidare till Fabriken för fler favorit-i-repris-inlägg. Fin fredag!

Fabriken starts the year with "favourite theme" and mine is almost two years old. It's not easy to pick a favourite one - there are so many themes that I like but since I'm re-decorating my computer space a little bit I decided to share those pics. The pictures were taken before I got my iMac. Although I like it a lot it looks so much neater with a small laptop. Happy Friday everyone!

11 kommentarer:

Johanna / Fru form o fix 10 januari 2013 kl. 20:42  

Bilderna är väldigt fina och våriga och känns aktuella. Där skulle jag gärna sitta!

Petra / Popetotrora 10 januari 2013 kl. 20:49  

Oh, så härligt det ser ut med de rosa blommorna! :)

Trädgården på Höjden... 10 januari 2013 kl. 21:02  

de söta ranunklerna. finaste ballerinakjolarna. känns vårigt och härligt.
kram åsa

Anna/Rackarungar 10 januari 2013 kl. 21:07  

Vad är det jag hör? Missnöje över en stationär Mac. Nähädu, ingen empati härifrån inte. :)


Som alltid, ljuvliga pics. Tror faktiskt inte att jag sett dem tidigare. Tack och bugar för denna repris.

Kristina - ingen vanlig dag 10 januari 2013 kl. 21:21  

Underbara bilder - som alltid här hos dig! Ranunkler ja, snart får det nog bli en årets första bukett för vackrare finns nästan inte. Idag köpte jag knallrosa tulpaner, inte fy skam det heller.

Moni 10 januari 2013 kl. 23:06  

wonderful!

millandante 11 januari 2013 kl. 10:14  

Du skulle hört mitt höga åhh... när jag såg bilderna nu! Inser att jag saknar lite färg, som jag kanske inser varje år vid den här tiden;) Så ljuvliga bilder!!! Förstår att du valde detta!

Ska köpa mig en bukett med färg idag:)

Kram och tack för inspiration!

CreandoPhoto 12 januari 2013 kl. 02:13  

Så vackert Karin! Du är så duktig och jag blir grymt inspirerad av dina bilder :)

Kramar

Hem och Lycka 12 januari 2013 kl. 20:18  

Så otroligt fina bilder, älskar det rosa i dem!

kram Mia

Johanna Stålros 12 januari 2013 kl. 20:20  

Bra val, så söt liten arbetsplats, och underbara blommor;) Ha en fin lördagskväll. Kram

LissenTo 14 januari 2013 kl. 22:04  

Underbara bilder som ger en sådan postiv känsla. Det är man vill man sitta. Vilken inspirerande miljö.

Tack och lov för bärbara datorer :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP