måndag 11 mars 2013

Little bit of spring



Åh, redan måndag. Jag som hade trott jag skulle hinna med ett inlägg eller två i helgen som gick. Men just just nu händer så mycket att bloggen blir lite bortprioriterad. Även om det är fullt upp så kan jag inte låta bli att längta efter våren. Den här bilden och flera andra från förra våren finns numera på Etsy.

Busy days so I'm just popping in to say hi - Hi! I keep on dreaming about spring. This photograph and many other ones from last spring is now available in my Etsy shop.

8 kommentarer:

Unknown 12 mars 2013 kl. 08:05  

Hejsan! Bara lilla jag som kikar runt och lämnar lite avtryck. Tack för all fin inspiration! KRAM Petra E www.romantiskahem.blogspot.com

Petra / Popetotrora 12 mars 2013 kl. 10:03  

Undrar jag om det är någon endaste människa som kan låta bli att längta efter våren nu?!
Inte jag i alla fall. Lääääängtar!! :)

Unknown 12 mars 2013 kl. 11:02  

Vackert!!!!

Kram
Pernilla

Anna/Rackarungar 12 mars 2013 kl. 18:56  

Vååååååren!!!!

Sabinas Foto 13 mars 2013 kl. 20:29  

Åh, så skön bild! Precis vad jag behövde just nu. Tack! :)

Katy Noelle 14 mars 2013 kl. 15:46  

Such pretty tones - so pretty all around!!!

Moa 15 mars 2013 kl. 09:27  

En underbar vårbild! Här i Umeå är det -12 C idag så någon vår är inte i sikte för oss på ett bra tag... Soligt är det däremot och det kan man ju njuta av ändå :)

Hoppas att du får en toppenfin helg!
Kram Moa

Birgit 20 mars 2013 kl. 11:23  

Kunde inte hålla med mer - vår nu pliiize!

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP