måndag 1 juli 2013

Moodboard June/July




Rosor, rosor, rosor. Dessa underbara blommor får prägla min moodboard för juni/juli. Sommaren är här och semestern väntar runt hörnet. Natur och trädgård svämmar över av blommor och grönska. Nu skördar vi jordgubbar, potatis, smultron och andra bär...

Varje månad skapar vi moodboards med det som finns i trädgården/naturen just nu; saker och färger som inspirerar och symboliserar den aktuella månaden. Du väljer själv hur du arrangerar och fotograferar och länkar därefter ditt inlägg nedan. Välkommen juli!


  Kan inte låta bli att bjuda på några bonusbilder på rosorna i sitt naturliga element.
***

Roses, roses, roses. They are flowering abundantly now. The summer is here and soon also my vacation. The nature and garden is full of flowers and greenery. We have started to harvest - strawberries, potatoes....


Each month we create a mood board with things that you find in the garden and/or nature right now; things that inspire and symbolizes the month we're in.  Do you want join the challenge? You decide how you choose to arrange and photograph it and submits your link below. Welcome July!


Moodboard June/July 2013

1. Bee @ thelinencloud  2. Lantloppan  3. Tittis Trädgård  

















(Submissions close in 29d 19h 13m)
Link tool by inlinkz.com

10 kommentarer:

Lantloppan 2 juli 2013 kl. 00:42  

Vilket härligt moodboard. Jag kan känna rosendoften ända hit :-) Ha en fin sommar!
/Liv

TittisTrädgård 2 juli 2013 kl. 01:16  

Rosor är alltid lika underbara! Vackert moodboard!

beautifully, suddenly 2 juli 2013 kl. 03:27  

How pretty! I love all the pinks, especially against the grey :)

Georgianna 2 juli 2013 kl. 04:29  

Oh, so gorgeous, Karin!! I love the scattered petals. Roses are abundant here, too, and I'm so happy about that. I'm not myself going on vacation right now but hope you have a wonderful time, no matter what you do!

xoxoxo

G

Marina 2 juli 2013 kl. 08:30  

Det är ju så vackert med rosenblad.

Ja, nu räcker det med regn på ett tag tycker jag. Kommer det en skur på natten klagar jag väl inte men det är inte så att vi behöver regn just nu tycker jag.

Ha en fin dag!

Kram

Trädgården på Höjden... 2 juli 2013 kl. 09:03  

vackra rosor och rosenblad. jag skulle så gärna vilja ha en honungsros här hemma. kanske kan deras deras något aggressiva växtsätt kollra bort de hungriga rådjuren
ha en fin juli
kram åsa

annelie_ua / blomsterochbakverk 2 juli 2013 kl. 10:44  

Så oerhört vackert, Karin. Ljuset. Färgerna. Det gråa som kontrast. Oerhört fint. Blir lite sugen på att hoppa på nästa gång det är dags :)

Petra / Popetotrora 2 juli 2013 kl. 22:22  

Tänk att en hög rosblad kan vara så vackert...

Och du, det är ju perfekt att du fyller 30! Blombilden får bli som en 30-årspresent till dig. :) Maila mig din adress så skickar jag den.

Och vår Västkustsemster ja... tyvärr hinner vi nog inte med Göteborg. Men jag skulle gärna vilja, det var alldeles för länge sen jag var i gbg.

Unknown 4 juli 2013 kl. 02:34  

Alldeles bedårande! Rosor känns verkligen lyxigt! Hoppas du får en fin semester!

CreandoPhoto 5 juli 2013 kl. 00:25  

Här hos dig bjuds man alltid det vackraste. Älskar dina bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP