tisdag 16 juli 2013

Where the sun sets


Nu är jag tillbaka efter några underbara dagar på Gotland. Vi har njutit av vackra solnedgångar (i Djupvik, Tofta och Västergarn), vandrat runt bland rosor och gamla hus i Visby, ätit/fikat gott, cyklat till härliga bad, spanat in den fantastiska naturen på Fårö och kikat på massor av vacker keramik. Bland mina favoriter den här gången: Stelor kitchen (mumsiga lammburgare), Café Gula huset (himla god saffranspannkaka!), Berså (underbar inredning och finfin fika) och Lauters (nu har jag också testat Pulled Pork). Räkna med fler Gotlandsbilder framöver men nu packar jag väskorna igen för några dagar med min mamma i Danmark. Det ska bli mysigt det med!

I'm back home again from Gotland. We have enjoyed beautiful sunsets, wandered on cobblestone streets in Visby, eaten some really great food (and have had lovely fika/cakes and coffee of course!)...and many more things. More photos to come in a while but now I'm off to Denmark for a few days.


14 kommentarer:

kristina 16 juli 2013 kl. 20:40  

ljuvligt vackert! och kul med lite gotlandstips! hoppas resan till Danmark blir trevlig.

Petra / Popetotrora 16 juli 2013 kl. 23:58  

Vackert!! Alltid lika ljuvligt med sommarsolnedgångar. :)

CreandoPhoto 17 juli 2013 kl. 12:52  

Vajjert! Gotland är så fint och man tror nästan inte att man är i Sverige, känns mer Medelhavet tycker jag...

Yvonne - Frl. Klein 18 juli 2013 kl. 07:17  

wunderschöne Bilder! Richtig sommerlich!

Alles liebe
Yvonne

Marina 18 juli 2013 kl. 19:59  

Just solnedgången har jag inte förevigat med kameran så många gånger. Beror kanske på att jag är morgonmänniska.
Jättefina bilder!

Kram

Georgianna 18 juli 2013 kl. 21:03  

Oh, these are stunning, Karin! Isn't summer fantastic for those of us in the north – long, beautiful evenings that last and last.

Looking forward to your photos from Denmark!

xo

Fröken Fräken 19 juli 2013 kl. 18:02  

Åh vad härligt med Gotland! Och rosa himlar, det var länge sedan nu.. jag börjar tro att himlar alltid är gråa....

Malin - Stjärnflocka 23 juli 2013 kl. 12:18  

Underbara bilder!!!
Kram Malin

Sleec Photos 29 juli 2013 kl. 22:52  

Beautiful seascapes...I love all the tall grasses!

Anonym 30 juli 2013 kl. 09:47  

Måste bara få säga att du är en jätteduktig fotograf som fångar känslan och får bilderna så där....ja ...uuunderbara! Skulle vara kul att få veta lite om din kamerautrustning, hur du redigerar mm. Kram Anna

ally 1 augusti 2013 kl. 08:19  

Gorgeous shots Karin - their tourist bureau would be happy with these!

Unknown 1 augusti 2013 kl. 22:24  

Alldeles ljuvligt! Är det väddklint som blommar sådär lila på översta fotot?

Lisa Gordon 3 augusti 2013 kl. 20:17  

This is a truly beautiful series of images.

Katy Noelle 2 september 2013 kl. 03:35  

These photos are absolutely BEAUTIFUL!! I just wanted to stop and say so!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP