söndag 15 september 2013

Sunflowers on a rainy Sunday



Den här bilden hade jag egentligen tänkt att lägga upp på bloggen redan i torsdags då Fabriken körde tema Vardagsrum. Så blev det inte. Istället gick jag på bio och såg Känn ingen sorg. En film som fick mig att tänka så mycket på min uppväxt (ni kan tro att det var många kända miljöer), Göteborg, musik och mycket annat.

Hur som helst känns det som solrosor passar lika bra denna regniga söndag. De står nämligen fortfarande där i vardagsrummet och lyser upp. Tänk att blommor kan ge så mycket glädje i vardagen, precis som film och musik...

Fin söndag allesammans och kika gärna in på Fabriken!

***

Just a few sunflowers (in my living room right now) on this rainy Sunday. Wish you all a beautiful day!

5 kommentarer:

ally 15 september 2013 kl. 13:55  

You have such a lovely decorating style
Gorgeous sunflowers too Karin
We enjoyed the real sunshine today - we basked all afternoon with champagne - it was lovely!

Petra / Popetotrora 15 september 2013 kl. 20:52  

Fint! Gillar verkligen dina kottar i burken. Hade tänkt härma idag men när jag skulle ge mig ut på kottjakt så öppnades himlen och regnet började vräka ner. Bättre lycka imorgon kanske. :)

Katy Noelle 16 september 2013 kl. 02:09  

How refreshing and pretty! I love rainy Sundays! =) I love pretty bouquets of flowers! =) I love soft and light images! =)

;) xo

Linnéa 17 september 2013 kl. 21:02  

Ingen höst utan solrosor. Lyser verkligen upp vardagen en hel del.

LissenTo 17 september 2013 kl. 22:00  

Till alla milda färger i ditt vackra hem, så lyser solrosorna som solar.

Måste vara trevligt att se film med många miljöer som du vandrat omkring i.

Kram
Lissen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Bloggintresserade

Fabriken

Fabriken
Fabriken

Copyright

All photos and text copyright Karin A fotografi 2010. Do not copy or use my work without my written permission. Thank you!

About This Blog

Välkommen till Karin A fotografi! Här på bloggen delar jag med mig av både smått och stort i vardagen. Besök gärna min hemsida för att se mer/fler bilder. Tack för att du kikar in!

Welcome to Karin A photography! My aim with this blog is to share pictures of both big and small things from my every day life. You are welcome to visit my homepage. Thanks for stopping by!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP